Blue lips

Hdgvhjgjbhfhggvcxv så himla trött, måste somna tidigare ikväll. Skolan var nice, fick sy fler slag, typ till skjortor och sådär och vi fortsatte med mönsterkonstruktion, herregud det är så jävla svårt. Sen slutade vi lite tidigare, jag och Matilda gick omkring på stan tills jag mötte Agnes vid tåget. Hon var så jäkla söt och hade på sig en egensydd klänning som var hur fin som helst. Sen gick vi och fikade på Aldo och pratade om allt vi gjort det senaste året, drack kaffe och lyssnade på ett slagsmål som pågick utanför. Fint. Sedan gick hon på sin buss och jag satte mig på en bänk och läste tills min buss kom, och idag var det tydligen hur fint väder som helst och jag hade endast svarta kläder. Jag har sån otur. Imorgon ska vi ha någon slags lära-känna-varandra-dag och åka till Högbo bruk. Kan nog bli kul. Nu ska jag dricka cola och äta nudlarrrrr. Puss lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0