You only go around-round-round

Vet ni vad jag har gjort nyss? Jag har åkt i Fridas ljusblå Barbiebil för första gången i år med cabben nere!!!! Det innebär alltså att det officiellt är vår idag. Jag har stängt av mitt element, tagit ur vantarna ur väskan, har tagit fram solstolen på min balkong och bytt från vinterspelningslistorna till vårspelningslistorna. VÅR!!!!!! Jag är glad som ni kanske märker, trots att mediekommunikationsprovet gick så jävla dåligt och att vi hade lång lektion med Ulla idag. Annat vårigt som hänt idag: jag hade skinnjackan med endast en kofta under, vi tog med oss matbrickorna och åt utomhus på lunchen, mitt hår blev inte electriskt när jag tog av mig min stickade halsduk och så inbillar jag mig att gräset på vår gräsmatta börjar bli grönt. Jätte bra måndag har det varit. Nu ska jag skriva om Jean-Paul Sartre, en stilig man helt enkelt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0