This isn't over

Jag har tänkt väldigt mycket på senaste tiden, tänkt på vad jag tycker om att göra och vad jag vill bli. Jag tycker om att skriva. Jag tycker om att sy. Jag tycker om design. Jag tycker om att rita. Jag tycker om barn. Jag tycker om färg och form. Jag tycker om kläder. Jag tycker om människor. Jag tycker om att fota. Jag tycker om tidningar. Om man ser ska sammanställa detta till någon form av arbete så finns det säkert hur många som helst. Men iallafall anmälde jag mig till några högskoleutbildningar igår, eller rättare sagt min pappa gjorde det. Jag (och antagligen han med) är medveten om att jag troligtvis kommer tacka nej även om jag kommer in. Först och främst för att jag inte är säker på vad jag vill göra och även för att jag vill vara fri ett tag och inte binda upp mig på någonting under ett år. Göra det som faller mig in, resa, jobba osv. Och om jag endå skulle vilja plugga så vet jag ju vad jag vill gå, den utbildningen jag har skrivit om tidigare ochd en ska man inte anmäla sig till förrens 15 maj typ. Usch jag vill inte ens tänka på framtiden. Jag har inte tid med det, jag har ett projektarbete att skriva klart. hasjkfhsdjghdrgtu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0