We are nowhere and it is now

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: väldigt trött
Favoritgodis: klubbor
Är det nåt du absolut inte äter: i stort sätt inte
Kläder just nu: svart långärmad tröja och trosor
Musik just nu: ingen alls faktiskt
Vad sa du senast: "godnatt!!"
Sommarplaner: peace and love, danmark, leva livet typ
Fisk eller badkruka: fisken!
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: fyra för tillfället men vanligtvis tre
Favoritväder: vårsol
Spelar du nåt instrument: nej tyvärr
Morgon- eller nattmänniska: önskar att jag var en morgon-människa men är en nattuggla
Sparare eller slösare: på senaste tiden liknar det mer en spara
Bästa film: harry potter <3
Tror på liv på andra planeter: nje
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det kan man väl säga
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: faktiskt inte
Ser du på kärleken som ett misstag: ibland
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två eller tre
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: omg ja
Snarkar du? nej
Rädd för insekter? det tycker jag inte, nej
Äckligaste insekten: någonting slemmigt
Det här är jag bra på: att skratta
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? spola tiden fram och tillbaka som jag ville
 Vad vill du jobba som? någonting kreativt
Chips, morötter eller godis? chips lätt
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? i vissa perioder
Har du nån flickvän/pojkvän? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har piercing, vill tatuera mig. något konstigt på en konstig plats
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) otroligt jävla stökigt
Gungar du på stolen? nej
Vilken hand håller du gaffeln i? oftast höger
Hur är din drömtjej/kille? söt, roligt och generös
Hur många syskon har du? en storebror
Är du rädd för blod? ja, sjukt obehagligt
Saltar du på maten? ja
Gillar du att sjunga? för mig själv eller när jag är full, ja. annars, nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? sam-media, har ingen aning om varför
Anser du att du är stark? inte speciellt
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Röker du? ja
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? båda i för stora mängder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0