Bob help Ed

Alltså min humör, jag blir helt galen. Idag har jag varit jätte glad, har mått bra och gjort fina saker. Började skolan halv 10 med att lyssna på en tjej från Göteborg som skrev poesi, hon var hemskt duktig. Sen hade vi svenska som idag inte var speciellt jobbig. Åt  pasta och ketchup i skolan eftersom att skinksåsen var slut. Lämnade in mitt projektarbete och såg på tv:n att mediekommunikationen var slut = åka till McDonalds tillsammans med Fia, Linda, Antonia och Malin för att köpa mjukglass. Fia fick körkort förra veckan, grattis sötis. Sen åkte vi till stan, stekte lite i solen vid kyrkan innan jag gick(!!!!!) hem. Mitt busskort är slut så ja måste ladda på det igen, så jobbigt. Iallafall åkte jag hem en stund men det var ju så fitn väder så jag åkte ner på kopparhatten istället. Där satt Petra, Josse, Ebba, Fia, Linda och Malin. Vi satt där och myste ett tag innan det blåste lite för mycket. Jag och Petra gick på stan en sväng innan jag gick(!!!!!!) hem igen.
Resterande tid har jag suttit och klistrat in bilder och texter i olika böcker, av inspiration- och må-bättre-syfte. Har klippt sönder ett linne som jag håller på sy ihop nu, fast på ett annorluna sätt. Jag har bestämt med Agnes att hon ska komma hit någon helg framöver och jag är så glad, har inte träffat henne på flera månader. Jag har sett gilmore girls och greys, mina nya favoriter. Hatar att jag bara raddar upp allting jag har gjort. Det måste vara så otroligt tråkigt att läsa.
Därför ska jag istället visa något roligt. Kanske världens bästa youtubeklipp.

Kommentarer
Postat av: jonna

haahhaha! älskar klippet <3

2009-04-21 @ 11:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0