No more brokenhearted girl

Hej. Igår var jag med Fia, Sandra, Fanny, Antonia och Petra. Vi satt i hälsinggården och drack öl och cider. Det var hemskt mysigt och inte alls kallt faktiskt. Framåt 11 åkte vi till Pumphuset där Linda hade sin 18års fest, fast Antonia åkte inte med. Det var maskerad så jag och Petra fick improvisera en utklädnad, det gick relativt bra. Folk skratta iallafall när vi berätta att vi var Harry Potter och hans mantel. Alla var så himla fulla och så himla små, eller det känns så iallafall. Vi var väl äldst på festen skulle jag tro men det var väl lite halv kul. När jag kom hem åt jag upp en påse lättsaltade skruvar på mindre än 10 minuter, sen somnade jag. Idag vaknade jag vid 12 efter att mamma hade stört mig vääääldigt länge. Jag tvingade henne åka till stan så ja skulle slippa hennes gnäll, sen duscha jag, prata med Olle, åt en snöboll, tog ut min cykel och cyklade till stan. Mamma och jag gick på stan ett tag, hon handlade massor så tillslut köpte hon en kjol till mig också bara för att jag såg så ledsen ut. Vi fika på kopparhatten och jag åt goda grillade mozarella mackor. Nu ska jag läsa pesten utomhus med en cola. Puss

Kommentarer
Postat av: frida

hahahhhahha "blablablabla åt en snöboll blablabla" ahahhahah låter så roligt

2009-04-25 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0