Love is all I got for you

Godmorgon! Eller okej jag har redan varit vaken ett tag, Frida sov hos mig och hon glömde grejer hemma så vi fick lov att gå upp 3½ timme innan vi börjar vilket känns lite jobbigt. Så nu har vi åkt upp till Frida och det är typ 11 grader ute i skuggan! Det gillar vi! Sen ska vi upp till skolan och framkalla film med Antonia och Petra, blir spännande ja. Jag vet inte vad jag ska skriva, är lite tom i huvudet på sista tiden. Men iallafall, igår skrev jag naionella prov i svenska, det gick ganska bra. På kvällen var jag hos Ebba och Josse och åt varma mackor och te med Petra, Tove, Fia, Linda, Emma, Ellinor och så Ebba och Josse, jätte mysigttttt. Nu ska ja äta jätte god soppa och macka! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0