Dreams

Tisdag
Humör: Glad, trött och rastlös
Gjort: Ätit lunch med mamma, hängt med Frida på stan, hängt med Petra på stan och gråtit till Grey´s
Bra: Mitt batman-linne som jag sydde igår natt
Dåligt: Allt jävla bajs i skolan
Ätit: Buffé på chinathai med mamma, tre klubbor och en ramlösa skogshallon
Musik: Cranberries
Tv: Gilmore girls och grey´s anatomy
Köpt: En blommig klänning, spetstopp och två svarta bälten
PS: Jag blev väckt klockan tio av att något från ett nummer med för många siffror och berättade att jag hade kommit tvåa i myrornas finn-fem-fel-tävling och vunnit ett presentkort på 200kr. Frida fick hämta det i Göteborg eftersom att det var där tävlingen var och jag hoppas hon köper något väldigt fint till sig själv. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

<3!!!!!!!!! dör. ska köpa något väldigt fint till mig. & till dig. åh.

2009-04-21 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0