Det kanske tar emot

Det är morgon. 08:02. Det är fredag. Jag mår inte bra. Jag har mitt filosofi-arbete att göra idag. Jag har hur många sidor projektarbete kvar som jag måste göra nästa vecka. Jag har verkligen miljoner saker att göra i skolan. Och sen ska man planera allt till studenten, mamma vifftar med cateringkataloger och tygprover och det känns soma tt jag verkligen inte orkar med det ovanpå allti skolan. Trots att jag vet att det troligtvis kommer bli den roligaste dagen i mitt liv, men just därför orkar jag inte bry mig om vilken mat mina gäster ska gilla eller vilken tjockhet på tyg jag vill ha till min balklänning. Allt runt omkring känns lite suddigt och luddigt, det jag vill fokusera på är mig själv och min dag. Så ja, nu får det andra bara lösa sig. Nu ska jag åka upp till skolan, lite tidigare för att skriva ut bilder. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0