Try me, i wouldn't fit

Mina fötter är isbitar nu. Varför är det så jävla kallt ute? Jag vägrar byta mina tygskor till tjocka vinterskor! Måste hitta tygskor med något varmt foder i eller hitta typ snyggaste skorna någonsin som är varma. Jag har varit hos Tove med Frida, Tonia och Petra. Vi laga sushi och sen åt vi den. Gott som tusan! Sen åt vi fruktsallad med grädde och kaffe till det. Planera inför nästa lördag och skratta osv. Mår lite bättre nu. Igår visste jag ingenting om någonting. Jag har på elementet i mitt rum men det är endå för kallt. Vad är det för fel på mig egentligen, jag sover med duntäcke, filt och långkalsonger fast jag fryser endå, visst har jag feber? Jag tror det på riktigt nu.
Jag hatar när det är tyst på kvällen, när mamma och pappa har lagt sig och släckt alla lampor och det blir så där knäpp tyst. När man trycker på knapparna låter det jätte högt.
Jag har kommit på att jag inte vet vem jag själv är. Jag tänker efter men jag vet inte alls, det känns som att jag hela tiden har någon roll som jag tror att jag passar in som men det är inte så. Jag vet inga egenskaper jag har. När alla ska säga tre bra saker och tre dåliga saker hittar jag bara på eftersom att jag inte vet vem jag är som person. Jag har ingen jävla aning om hur människor ser mig och hur jag borde se på mig själv. Omedvetet är jag någon annan tror jag, eller så är det ju jag? Nu låter det säkert jätte konstigt men jag tror att det är så. Att jag inte är jag för jag vet inte vem jag är (Hur orkar jag med mig själv?)
Nu ska jag krypa ner i min kalla säng och plugga psykologi.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0