So far not so good

Imorse vaknade jag först vid halv 10 och såg att det vat helt molnigt ute så jag orkade inte gå upp. Sen vaknade jag igen vid halv 12 och då var det jätte soligt och blå himmel. Jag åt frukost och sen gick jag ut och gjorde min fotoläxa. Eller okej, jag har 10 bilder kvar men jag ska ta dem i morgon istället. Jag var ute i mer än 2 timmar och det var så jävla skönt väder och jag måste ha gått väldigt långt när jag tänker efter. När jag kom hem drack jag kaffe, 3 koppar. Sedan satt jag vid datorn ett tag, sneglade lite på religions böckerna men orkade inte. Satt och redigerade lite bilder och satt på msn resten av eftermiddagen och sen åt jag tacos. Nu har jag försökt plugga lite men ingenting fastnar i huvudet, jag kommer faila. Jag orkar inte tänka på skolan något mer nu, jag vill bara göra andra saker hela tiden. Agnes kommer hit nästa helg föresten! Jag har saknat henne som tusan och på fredagen kommer hon hit och sover här till lördagen. Sista helgen i november ska jag nog till London med min kusin Lisa. Och någon gång vid jul funderar jag på att åka till Göteborg. Hösten blir nog ganska bra tror jag. Jag måste bara orka engagera mig i skolan lite mer. Jag har kommit på att jag inte har fixat leg än, så jävla jobbigt att jag bara har pass. Måste fixa det i veckan innan jag kommer få betala typ 400 spänn för det. Idag klippte jag sönder ett par strumpbyxor och gjorde dem till en tröja istället. En glittrig tröja som är fin. Nu är jag inne på dagens 7nde kaffe kopp. Jag klarar inte av att ha prov i buddismen imorgon. Blähä
Hejdå


Kommentarer
Postat av: jonna

men stina jag lovar det Är coolare med pass. :)

2008-09-21 @ 21:17:56
Postat av: jonna

men stina jag lovar det Är coolare med pass. :)

2008-09-21 @ 21:19:34
Postat av: jonna

men stina jag lovar det Är coolare med pass.

2008-09-21 @ 21:21:06
Postat av: Anonym

men stina jag lovar det Är coolare med pass.

2008-09-21 @ 21:23:29
Postat av: olle

STYR UPP DET NU!

2008-09-21 @ 23:18:25
Postat av: jonna

men kul att min dator cpade igår och jag trodde att jag inte skickade någon kommentar, men det hade jag visst gjort. :P he

2008-09-22 @ 13:09:56
Postat av: bl0ndphliKKAH

a) kunde du stora & lilla vagnen & de åtta korgarna eller vad det är? hoppas så



b) vad gör du vecka 44? ifall det inte är allt för dyrt funderar jag på en tur till falun då



c) tummen upp

2008-09-22 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0