"You better look alive"

Hallå där,
Idag har jag först haft foto, vi framkalla filmen och hade rast större delen av lektionen. Sen åkte vi hem till Antonia och såg den där filmen med alla beatles låtar och den var jätte bra men jag somnade en stund. Sen tillbaka till skolan och religionen, lyssnade lite på judendomen men jag kan aldrig ta det seriöst. Iallafall åkte vi buss till stan och sen mötte jag jonna och sara. (Hallå jag såg föresten söta-buss-killen igen!!) Vi gick lite på stan och sen fikade vi på åhlens. Det var jätte soligt idag också och man kunde gå i bara tröja. Hoppas vädret håller sig till helgen, på lördag ska jag dra hit folk och ha jätte jätte jätte trevligt. Jag är så himla glad idag, jag fyller år snart och ska få presenter och får lön samma dag och herregud vad kul jag ska ha. Jag köpte en tröja idag också. Jag målade en tavla också, en laakso-tavla. Eller alltså, den är inte så avancerad men fin. Nu babblar jag på igen. MEN! Ni måste höra det finaste på länge! Jag har ju velat ha en discokula for some time now och igår så sa Therese att jag kan få hennes gamla! Jag får den liksom!!!
Jag är speedad, har druckit lite för mycket kaffe nu igen. Och så har jag ätit maestrosallad.
Jag måste bränna skivor också men jag har inget hemladdningsprogram så snälla, skicka musik?????
Kan jag ha en röd tråd någon gång när jag skriver? Tydligen inte, jag bara rabblar upp saker som poppar in i huvudet och allt blir bara krimskrams och virrvarr och blabla.
Måste lära mig sånt där och att plocka bort smutsig disk. Jag är ju faktiskt 18 snart.


Kommentarer
Postat av: frida

& VAD GJORDE DU NÄR DU SÅG BUSSKILLEN FÖR TREDJE GÅNGEN? hoppar verkligen inte att svaret är "INGENTING"

2008-09-24 @ 21:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0