Gay unicorn

Lite i taget så där kanske. Har fortfarande sämsta dagen någonsin. Vill inte gå till skolan imorgon men kommer missa 3 timmar foto så jag måste gå. Föresten ska vi till Tove på kvällen och laga sushi. På onsdag ska jag hem till Fia och äta och fira att hon har fyllt 18. Idag faktiskt, grattis! Lotta på vendator ringde idag också och gav mig den upppiggande nyheten att jag måste komma dit på torsdag, fredag och måndag på utbildning. Jag har redan jobbat 2 fredagar och varje gång har jag lovat att aldrig jobba en fredag igen. Sämst sämst sämst. Allt suger och allt är jobbigt och jag vill bara göra ingenting. Jag vill sjukskriva mig från livet. Har ont i magen och i huvudet och i halsen. Nu kommer jag börja grina igen för jag tycker så jävla synd om mig själv. Jag är så jävla meningslös. Jag kan dra åt helvete. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0