Blood on the curtains and murder in her eyes

Jag kan faktiskt ibland vara rolig också även om det inte verkar så i den här bloggen. Kanske för att jag skriver när jag är trött och sur. Igår spydde jag på ett bord utan att jag märkte det, jag trodde jag hicka och plötsligt låg det en spya på bordet. Jag sprang in på toaletten och skrattade så jag hade ont i magen. Antonia mådde illa, Petra skratta så mycket så hon ramla och Frida ramla över henne så Frida slog i halsen i ett bord och svullade upp och Petra börja blöda ur huvudet och fick fetaste blåmärket på rumpan. Det var svartlila. Jag tycker fortfarande att vi skyller allt på Mintu. Iallafall var det en jättejättejätte roligt kväll. Vi åt skit god mat på harrys och drack massor av 2för1. Sen gick vi på etage och dansade på lilla dansgolvet. Petra spydde på balkongon och jag satte varsamt upp hennes och klappade henne på ryggen, som en bra vän ska göra. Vi tog taxi hem men vi hade inga pengar, vi skramla ihop typ 85spänn tillslut och killen som körde fick lov att betala resten med sin egen dricks haha. Vi somnade runt tre efter att ha ätit två rostade mackor med ett tjockt lager bearnaise-sås och ett glas mjölk. Fint var det iallafall. Nu mår jag rätt bra endå, väääldigt trött och vääääldigt sugen på att lägga mig i min säng. Om två veckor kommer Frida och imorn ska vi på s2. Puss!


Kommentarer
Postat av: cp

om två veckor kommer frida!

2008-10-17 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0