Wawawawwaa

Hello there,
Dagen har varit rätt dålig. Vaknade 10.45 i panik, skulle ha varit i skolan klockan 10.00 på den där jätte viktiga föreläsningen. Dog på mig själv, tredje gången jag försover mig på typ en och en halv vecka. Men men. Frida, Tonia och Petra kom hem till mig efter tolv och fikade och spelade Jepordy. Det var mys iallafall, sen åkte vi till skolan och hade psykologi. Efter skolan köpte jag hubbabubba och sen mötte vi Olle och fixade hans mobil osv. Åkte till jobbet, jobbade och åkte hem från jobbet. Allt låter jämt så tråkigt men det är inte så faktikt. För det mesta är det as trevligt på tåget, på bussen, på rasten, medans vi jobbar, på tåget hem osv. Men! Nu är det så att jag är ledig imorgon vilket är superskönt. Ska sova länge och sen ska jag och Frida mötas och planera projektarbetet. På kvällen blir det förhoppningsvis film och chill. Ska checka Petra och Rickards lägenhet också! Nu ska jag se sex and the city och poppa popcorn. Popcorn är ju faktiskt det nyttigate snackset, till och med riktigt nyttigt för en! Det enda jag har ätit idag är två bullar och ett pringles-rör. Jag blir galen för min hjärna fungerar inte idag. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0