Human nature

Fredag frrrredag. Idag har vi haft psykologi, vi lekte någon konstig lek och så gick vi igenom lite kommunikation typ. Sen åkte vi till stan för att gå på museum på svenskan, en ganska skräckfylld resa må jag säga. Vi tryckte in oss i två olika bilar och automatiskt blev det en biljakt nerför svärdsjöbacken. Olsson gasa på i guppen så vi flög i bilen och funderade på att köra på vänster sida i rondellen för att kunna komma om den andra bilen. Sedan vid korsningen skulle vi vara listiga och blinkade åt ett håll och sen åkte vi åt det andra hållet! Men det var kanske inte så smart för det kom massor av sega bilar och en traktor och Emma fick vattenplaning i en rondell så vi kom efter. Men sånt som händer. Iallafall kollade vi på Selma Lagerlöfs bibliotek i tio minuter innan vi satte oss på cafét istället. Jag köpte en kjol sen och åkte hem. har suttit här en stund och nu är jag sjukt trött. Ska dricka kaffe och skriva projektplanen är det tänkt. Ikväll ska jag sitta på utbildning i fyra timmar och sedan åka hem till Ebba och Josse. Mys iallafall.


Det här är lite bilder från lördagen

(någon åt choklad när vi kom hem)

Kommentarer
Postat av: jonna

okej, panik det där ser inte ut som mig, eller jag ser väl inte ut så. haha du får gärna ta bort bilderna. eller allafall den första!

ses kanske ikväll. puuuss <3

2008-10-03 @ 19:28:18
Postat av: jonna

okej ångra mig, ta bort båda! det där gjorde inte kvällen bättre. :( bjifabfja

2008-10-03 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0