Sätt dig själv i min sits, så kan du, kan du leva så

Alla har slutat kommentera och jag är ledsen på er. Igår åkte jag till Petra och slingade hennes hår mörkare, drack öl och bailys och god melongrejs. Therese + pojkvän + lillasyster till pojkvän + kompis till lillasystern. Rickard laga mat åt mig och Petra och sen kom Frida. Jag hade mina nya skor och jag hade glömt min biljett så vi fick åka förbi mig innan vi åkte till Magasinet. Iallafall var det jätte bra och man kunde köpa cider och öl i plastflaska!!!! Jag vart överlycklig och ville ta med mig en flaska hem för dem var så fina. Jag tyckte om att han spela magiskt med tragiskt men ja ville höra augusti i helvetet. Sen gick brandlarmet och alla fick utrymma lokalen. Circa en halvtimme efter börja dem spela igen. Allt var bra trots att jag hade jätte ont i revbenen och fick lov att sätta mig ned. Kvart i ett kom vi ut och sprang till Etage, det tog typ sjukt lång tid innan Petra kom in för det var så jävla mycket folk där. Iallafall var det inte så kul där. Kändes som att vi var där i 3 minuter eller något. Efter det gick vi ghandis men kön tog för lång tid så vi gick hem till mig istället. Frida och jag höll på att explodera av känslor och allt var konstigt. Vi åt nudlar och sen somnade vi. Jag drömde världens konstigaste dröm!!! Den är för lång för att skriva med det hade med en tsunami, en hund med två huvuden och armkrokar. Hela drömmen utspelades i Asrtid Lindgrens värld och drömmen hade ett jätte konstigt soundtrack. När vi vakna raderade vi en massa nummer på våra mobiler och ställde tillbaka klockan en timme. Vi åt mackor och oboy. Senare åkte jag och mötte sara och vi fikade, det var jätte trevligt och typ det bästa man kunde göra på en söndag. Ikväll ska vi äta pizza och jag ska sy. Imorgon kanske min jacka kommer med posten om jag har tur.
Tänk att på torsdag kommer Frida hit, jag kan inte fatta det fortfarande. Hon har stukat foten och kan inte gå men sånt där går ju att lösa. Det är Phone me på fredag, håkan-kväll. Fett.
Jag har ont i magen och jag vill gråta, jag vet inte vad det är. Jag är så förvirrad, som vanligt. Varför just jag? Varför fattar jag ingenting? Varför kan jag inte bara göra? Asjfklsdhguhru Dö


Kommentarer
Postat av: Frida

jag hoppar omkring på kryckor. imorgon ska jag röntgas. det här är inte okej.

2008-10-26 @ 18:44:12
Postat av: tanten

jag önskar att vi bara kunde leva i din dröm <3

2008-10-26 @ 19:51:14
Postat av: sara

vi borde fika oftare sötnos! <3

2008-10-27 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0