PLINGPLINGVISSELPIPAHEJ

Yoooo.

Stinisen22 uppdaterar sin blogg allt för sällan nu för tiden, det ska det bli ändring på, & därför ska jag nu gästblogga lite. Ascoolt.

Jag heter Frida Maria Stenmark. Henrik också. Men. Ja. Skitsamma. Här kallas jag för Räven eller liknande, & det är också ganska fint. Eller, det är väl finare, jag gillar inte Frida. Men hahah, skitsamma, igen. Om jag vill skriva sånhär skit får jag göra det nånannanstans & inte på plingpling-bloggen!

Falun & Dalarna (Kärlek är närhet) är fint. Det är massa snö överallt & när Jonna har sminkat sig ska vi åka till Borlänge. Egentligen borde vi stanna i Falun since det är så fint, menmen, Jussi Björling kallar! Nu är jag pank & fågelfri!

I källaren finns det godis & nu plockade Knäckie fram en mapp med massa fina bilder, mycket spännande indeed!

Så.

Det var allt.

Er Göteborgare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0