People never do

Hallå där. Mitt rum är stökigt nu, kläder på golvet tre kameror i sängen och massa kartonger i hörnet. En klädställning mitt i rummet med några ensamma galgar. Jag har skaffat spetsgardiner också, vita. Vill ju ha svarta men måste måla väggarna vita innan jag kan ha svarta gardiner. Vill ha bort palmen också men mamma kommer hata mig då. jag har panik över att jag inte kommer klara provet imorn på försäkringar. Jag är så dålig på sånt ju. Jag önskar att jag var någon annanstans idag. Göteborg, Stockholm, London, Barcelona. Någonstans där man kan gå omkring bara. Jag ska se på något nu, vet inte vad bara. Usch vad tråkigt jag har och det känns som att jag borde läsa de där häftena hela natten men jag kommer antagligen inte fatta något endå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0