Oh läpparna du kallar dina

Det är någonslags tomhet som har hittat in i min mage. Har haft ont hela dagen och jag mår inte bra. Känns som att jag inte ens hinner leva. Känns som att jag bara gör men känner inget. Som en robot. Jag vill bara att det ska vara kul igen. Kul att gå till skolan, kul att vara på jobbet, kul att vara hemma, kul att göra ingenting och kul att vara. Ingenting känns kul för att jag är så stressad. Jag saknar sommarlovet så man hann allt, även om man jobbade så hann man leva. på vardagarna går man i skolan och åker direkt till jobbet alternativt pluggar läxor. På helgerna är man så i extas att vara ledig så då dricker man och hinner aldrig andas. Imorgon får jag lov och heeela dagen imorgon ska jag vara hemma och typ unna mig en dag. Sen håkan, söndag, jobba, jobba, ledig, och på torsdag kommer göteborgs finest, längtar. Frida ska tatuera sig på torsdagen också!! Men sen blir det bästhelg med Räven. Nu ska jag duscha och lägga mig och läsa min bok som ska vara utläst efter lovet. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0