Maybe someday, on another planet

Buhu har umgåts med mig själv i mer än 6 timmar och nu börjar det bli sjukt tråkigt ju. Jag blir helt rastlös och går omkring i cirklar och andas för snabbt. Har druckit massor av cola och massor av naturgodis. Klippt och klistrat, sytt lite och sett tusen avsnitt av sex and the city. Vill ut och gå eller något annat kul. Vill att någon vill vara med mig. Vill att någon skriver på msn. Vill att någon smsar. Vill att någon skickar ett brev till mig. Vill att någon knackar på mig dörr bara för att säga hej. Ingen gör så. Ingen finns idag, en fredag. Ingen utom jag. Jag är ensammast i Sverige ikväll. Sug på den!

Kommentarer
Postat av: jonna

du kunde hört av dig till mig, jag var också ensam i går, vi borde hitta på nått snart <3

2008-10-11 @ 11:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0