I really cant tell you

Imorgon fyller Antonia 18. Precis som alla andra gör just nu. Vi har vart vänner sedan tiden började. Iallafall hennes tid började, min hade ju hållt på ett par dagar innan. Iallafall hängde vi ihop hela dagisperioden och lågstadiet och större delen av mellanstadiet. Vår vänskap hade väl en paus ett par år efter det men sedan vid slutet av nian började vi umågs igen. Antonia är bra. Bra på att analysera problem och komma med bra svar. Hon är snäll, generös, glad. Det som är absolut roligast är när båda vi är trött och sitter och drar jätte tråkiga skämt tills vi får magknip av skratt. Det är kul att göra roliga ljud och spåra iväg med konstiga tankar. När vi var små brukade vi mosa massa bär i små hinkar, sedan sätta oss i hennes äppelträd och äta det där. Det var sånt vi gjorde, och så lekte vi med Barbie. Iallafall säger vi grattis till henne idag, puss och kram och grattis tonia.

Ikväll har jag varit på mitt arbete, ätit tårta där, fått mitt diplom och sedan lyssnat. Hann ringa typ 2 samtal innan vi sluta. Sen när jag kom hem åt jag lite, satte mig här och sen kollade jag på csi avsnittet jag lånade av Antonia, eller det är egentligen två avsnitt som hör ihop. Det där avsnittet som quentin tarantino har regisserat. Det var grymt. Jag har ätit ostkrokar och två mandariner och fejkcola. Jag vill beställa från forever21 med er jonna!! Kom ihåg det! Jag köpte en fransig klänning idag på hm. Imorn måste jag köpa strumpbyxor. På kvällen ska jag hem till Antonia på födelsedagsmat. Antonia får all uppmärksamhet i det här inlägget. Jag ska skriva ett inlägg om varje person i mitt liv om jag hinner. Roligt värre. Ska ha lite kvalitetstid med Olle också mellan 17.00 och ca 17.45 HAHAH. Jag borde sova nu, verkligen verkligen verkligen.
Dö!

Kommentarer
Postat av: jonna

okej, jag ska prata med hanna om när vi ska beställa och sånt :DDD

2008-10-08 @ 12:52:21
Postat av: jonna

fast nu kom jag på att om jag ska till london så kommer det göra mig fattig, men a vi år se hur det blir <3

2008-10-08 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0