I dont need that key

Hallå där, kom hem ganska nyss från Petra. Vi drack te och såg oskyldigt dömd. Innan var vi på Olles konsert-grej och det var nice. Antonia tappa sin mobil också men vi hittade den lite senare utanför Petra i gräset, den var blöt. Nu har jag en låt från konserten i huvudet och jag kan inte bli av med den. As drygt. Idag har jag också haft foto och kopierat bilder, jag var flitig idag. Kopierade så att jag har fem bilder trots att man bara ska ha tre bilder och man får egentligen inte ens kopiera så många men jag tänkte att det inte gjorde så mycket. Har ny läxa nu också till efter lovet, Frida kanske får stå modell om hon har otur eller så får mina trogna följeslagare ställa upp. Idag har jag beställt studentmössa, skit snygg. Den har en rosa rand och en rosa diamant hahahah! Jag Petra Frida och Tonia slog på stort. Vi har också någon strass-guld-grej bak på mössan också. Jag är sjukt hungrig. Ska äta glass eller pringles nu. Imorgon jobbar jag och sen är det lov. Skönt som tusan. Jag har inget kul att skriva, om ni har tur så kanske jag lägger in min novell som en inlägg senare. Men bara om ni lovar att vara snälla. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0