I am going to buy this place and watch it fall

Kom nyss hem från Petras lilla lägenhet, eller den är ju faktiskt ganska stor. En trea. Den är fin, jätte fin. Snart blir mitt rum där också fixat, men just nu är det blyerts streck på hela väggarna och Petra inbillar sig att det bor en liten kinesisk flicka där inne som spökar och att flickans lillebror blev mördad inne på toaletten och att han bor bakom badkaret. Ja hon kan vara lite fanasifull. Jag och Frida rycker bara på axlarna och skrattar lite åt henne. Så småningom kommer vi säkert bo där mån-ons. Då Rickard inte är hemma, då är vi hennes subsitut. Idag ska vi laga köttbullar och makaroner, se film och powerwalka runt i Norslund. Bara för att vi ska vara så hurtiga så har jag köpt chips och dipp också. Nu lyssnar jag på Coldplay och ska tvätta håret strax, sen ska jag till Petra igen och plugga Foto. Solen lyser!! Fick lov att skriva det för solen lyser så sällan här. Min mage gör fortfarande ont buhuhu! Oj nu måste jag gå om ja ska hinna med bussen. Puss och kram!


(Här är min fina hand som jag fick i present)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vårt och chuckys rum <3

2008-10-14 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0