Garcons

Stressssssssss, hinner inte något alls numera. Blablabla och så ska man försöka komma på något kul. Intressant. Fint. Bra. Men iallafall är orgamism 12 det sämsta någonsin vad ni än säger. På höstlovet kommer kanske min göteborgare hit och då blir jag jätte glad. Jag är jätte trött nu och har skrattat åt det mesta hela kvällen. Men hallå, varför skulle man inte kunna skriva 'dem' i en msn konversation?? Jag blir hånad. Jag är trötttttttttt. Och har psykologiprov imorgon och sen jobbajobbajobba. Men! Innan måste jag komma ihåg att hämta ut mina pengar och fixa det där på banken, herregud jag var där 3 gånger förra veckan också. Iallafall så ska jag ju få mitt studiebidrag aotumatiskt till mitt konto den här månaden men pappa hade redan flyttat 1050 till mitt konto så nu får jag dubbelt denna månaden moahaha. Dessutom så sparar jag ju 200 varje månad, borde kanske spara mer. Till en häst eller kanske ett hotell. Vem vet? Jag har tänkt att prova skor också men sånt hinner man ju aldrig med. Jag hinner ingetttttttt. Men just det, förhoppningsvis så slutar vi tidigare i och med att vi har prov sista lektionen. Nu ska jag intensivplugga i 1 timme och en kvart.
Puss och kram och sov så gott och godnatt.

Kommentarer
Postat av: göteborgaren

hahahahhahahha en häst. måste rita en häst nu bara för det. hahahaha

2008-10-02 @ 19:30:46
Postat av: göteborgaren

& hallå, klart man skriver dem alt. de i MSN-konversationer, vad skriver man annars? d? dom? jag hatar dom. eller okej. jag hatar d ännu mer. hahahah ååååååh.

2008-10-02 @ 19:32:06
Postat av: olle

Köp phelok!

2008-10-02 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0