But the lonliness is gone

Hej, nu sitter jag i skolan. Jag Fia och Anna är klara med våt uppfigt men Petra och Fridas grupp är sega så jag måste sitta här och vänta :( jag är tröttt jätte jätte trött. Idag ska vi hem till Petra och sova där, se film osv. Måste nog även se över vad vi ska ha på fotoprovet på onsdag. Jag har ont i magen nu också och jag vill duscha så jag vaknar. igår kom mamma hem från London, fick en väska av min moster och typ strumpbyxor av mamma och en klänning. Mamma är inte duktig på att köpa saker till mig, det vet hon därför skulle jag istället få pengar när ja åker som jag får handla för istället. Föresten, Lisa om du läser det här, vi måste boka hotell och reda snart!
På fredag ska vi på s2, jag vet inte om vi ska ut på onsdag. Det blir så jävla mycket nu, föresten min Göteborg kommer på lovet! Det kommer bli så himla bra, jag ska visa henne Falun och så ska vi på Jussi Björling museumet osv. Brabrabra.
Nu är dem klara så nu ska jag gå, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0