Your hands wont last

Idag är jag glad, eller iallafall pigg! Det har jag inte varit på flera veckor! Jag har suttit och laddat hem ny musik sedan jag vaknade, fast det första jag gjorde när ja vaknade var att stirra ut genom fönstret i en halvtimme och jag skämtar inte. Jag märkte det inte ens, ja kollade på klockan och sen låg jag kvar en stund och kollade ut på vädret och sen fastna mina ögon där och sen när ja kolla på klockan igen hade det gått en halvtimme. Iallafall har jag och Frida planer på att julbaka imorgon och se love actually. Idag fortsätter mitt harrypotter maraton och ikväll kanske jag ska ut. Om jag orkar.
Igår kom Frida hit först och sen åkte vi runt i hennes bil ett tag innan vi åkte till arenan. Vi passade kanske inte in där men det vart trevligt endå, kanske lite väl mycket musik som mina öron inte tyckte om men en del musik var bra. Pausunderhållningen i slutet var ju bäst iallafall :) haha. Jag drack sjukt mycket cola igår. Och jag åt pizza och jag funderar på om jag har kvar något i kylen. Igår såg jag också angus, thongs and perfect snoggig. Den var väl okej. Nu ska ja nog duscha och dricka te. Sedan väntar harry!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0