Well, we had to say goodbye sometime

Det känns verkligen bra nu att jag tar studenten om ett halvår. Tidigare har jag varit sjukt rädd och typ velat gå kvar i skolan. Nu känns det riktigt okej. Jag kommer ha tid med saker jag inte annars har tid med. För jag måste alltid göra något, när ja inte är i skolan gör jag läxor eller jobbar eller sover. Efter jag tar studenten vill jag jobba, jobba på något kul ställe. Inte nödvändigtvis något som jag kommer jobba mer senare i framtiden men något helt-okej-jobb. Sen har jag ju alla kvällar och helger att göra vad jag vill med. INGA måsten. Jag vill ju sy och skriva och rita och lära mig fota och typ fika med mina vänner och göra mer spontana grejer som typ vi åker till paris idag eller nu går vi och köper tio liter sprit och super ihjäl oss. Eller kanske bara supa oss riktigt fulla. Jag kan inte göra sånna saker nu, jag måste alltid tänka om vi har några läxor/prov och när jag jobbar och när skolan börjar nästa dag osv. Men bara känslan att vara helt fri och kunna göra precis vad man vill, det är det jag längar efter. 12 juni mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0