London2

Torsdagen:
Vi vaknade sjukt bakis och sov till tolv. Sen satte vi på oss och drog oss till stan, åt på ett ställe som hade sushi och thai-grytor typ. Vi inbillade oss att det var gott men sanningen var att vi var för bakis för att orka bry oss. Vi gick sen till favoritstarbucks och jag köpte latte. Folk låg och sov i sofforna och vi höll också på att somna. Men tillslut ryckte vi upp oss och började gå i affärer igen. Köpte lite grejer, bland annat köpte Lisa snyggaste topshop skorna någonsin typ.
Jag insåg sen att jag hade slut på kontot. Bra Stina, inte ett öre kvar efter typ 1½ dygn i London. Hade gjort av med typ 4000 på ingenting. Men jag ringde mamma och hon skulle sätta in pengar, saken var den att det skulle ta minst en dag för pengarna att komma in på konton och jag hade liksom typ 2 pund. Lisa hade 18. Vi deppade lite och bestämde oss för att inte gå ut eftersom att vi inte hade pengar och vi var sjukt trötta. Vi sov en liten stund och sen vid elva orkade vi inte vara kvar längre så vi drog ut istället.
Vi gick till ett schysst ställe och drack redbull&vodka, shots och tequila. Träffa nån snubbe som hade en svensk kompis som kom dit. Lisa satt och snacka med han och jag fick lov att prata med han kompis som förklarade för mig att han var väldigt lik Frodo i Sagan om ringen och så berätta han om en sjukt bra indie-klubb. Sen kom en annan kille som jag prata med, vi snacka typ mode och konst.  Här börjar jag bli rätt full.
Jag drog till baren och skulle köpa en till drink när en tjej ramlar rakt på mig så jag far i backen och typ vrickar foten, köper min drink och sen snor jag hennes drink också och drar tillbaka till sofforna. Lisa sitter och pratar med killen som har varit runt i hela världen typ och räddat sköldpaddor osv. Jag blir rastlös, dansar på bordet osv. Det kommer en tjej som ser sjuuukt full ut och hon sätter sig en liten bit från oss och spyr i ett glas, jag dog. Så sjukt äckligt. Vi ser henne gå iväg med en looney toons väska och hon har lämnat glaset på bordet.
Jag snor mer drinkar vid baren, ingen märker något alls för jag är snabb som blixten. Jag hittade en sjukt äcklig röd drink som smaka endast chaite och sprit. Lisa och killen sitter bara och pratar hela tiden så jag bestämmer mig för att kolla runt lite, här är jag rätt kalas, hittar snygga grabben på dansgolvet. Hänger med han tills ja kommer på att Lisa har min väska och jag har ingenting. Måste hitta henne så jag dissar killen och hittar henne i soffan.
Jag tänker inte berätta hur men när vi kommer tillbaka till "hotellet" är jag ägare av en mulberry väska och Lisa en ipod, ett nintendo ds, parfym och märkesplånbok. Jag hade hittat en sån där flaska med spray string och sprutade Lisa grön vilket inte uppskattades, vi somnade rätt lyckliga den kvällen.


Kommentarer
Postat av: frida

hahahahahhaa fortfarande hahah väskan

2008-11-17 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0