London1

Jag tror inte jag orkar skriva om allt vi gjorde i London i ett inlägg så jag kan ju börja med första dagen. Eller okej, riktiga första dagen var ju dagen vi åkte dit. Lisa kom på måndagen och på tisdageftermiddag åkte vi bil till Västerås, åkt flyg, åkte buss och sen taxi. Vi orkade typ bara lämna grejer, gå ut och köpa cola och chips och sen sova.
Sen på onsdagen vaknade vi ganska tidigt och började gå längs Regent street upp till Oxford street. Sjukt skönt att vi bodde mitt på Piccadilly Circus så vi kunde gå överallt. Vi gick i affärer och fikade på mysigaste Starbucks med skönaste fötöljerna och sofforna. Erik kom dit och chillade också. Sen gick vi i lite fler affärer och sen gick vi till vårt boende igen. Erik tog med oss till någon pub som hade bra priser, det var god mat och öl. Sen gick vi omkring lite och handlade godis. Vid typ halv elva kom vi på att vi ville gå ut så vi köpte ett varsitt fyrpack illblå cider och erik köpte öl. Vi drack upp det snabbt och drog mot zoo bar, vi fick tillomed gå in guest-list ingången. Sen köpte vi massor av redbull och vodka för typ 20 spänn och blå shots. Det var omöjligt att dansa för det var så sjukt mycket folk, vi hängde istället vid en av barerna. Lisa breakdansa och dem hade sjukt coola stolar som var formade som händer. Sen hooka Lisa med redhat. Vi gick klockan tre när dem stängde och sen for vi runt på massa ställer, hängde i en fontän, Lisa satt i en papperskorg och i telefonkiosken. Sen stötte vi på redhat igen och jag hade karate fight med han. Vi somna typ halv fem och jag myste med snurkfilten. Så jävulst äckligt, jag dööööööör!!!
Jag skriver torsdag och fredag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0