leave me tomorrow insted

Stina. Världens sämsta bloggare. Jag sitter på mitt rum och biter ihop så hårt att jag får ont i käkarna. Har ont om jag inte biter ihop också. Har ont i ögonen för jag är så trött och min hals mår verkligen inte bra. Mitt liv är inte okej. Jag har miljoner saker att göra i skolan. Har inte tid åt något. För mycket saker runt omkring händer. Jag vill träffa mina vänner. Jag vill uppleva. Eller iallafall bara leva.
Kommer inte ihåg när jag skrev sist, måste ha vart i början av veckan. Jobbade hela torsdagen för vi hade studiedag. Fredagen spenderades i Stockholm på saco-mässan. På kvällen hade Tove 18års fest. Drack kanske lite väl mycket men det blev kul. Lördagen som ska vara veckans höjdpunkt tror jag blev väl lite halvers. Inte något utstickande men endå lagomfint. Tog några bilder, köpte en hår/luddborttagningsgrej och drack te på kopparhatten. Sov ett par timmar, såg one tree hill, gossip girl och the hills. Började med ett tröjprojekt, är ännu skeptisk. Åkte sedan hem till Petra och Rickard, Ollebolleboll var där också. Sen kom Frida och så såg vi 21. Vi skratta en hel del också och åt popcorn och rökte. Sedan åkte vi hem med Olle i skogen och jag och Frida vart lite rädda på hemvägen. Inbillade oss att det satt någon i baksätet osv. Nu är jag hemma i säkerheten. Herregud. Måste plugga. Mycket måste jag plugga. Imorgon: Jobba, plugga mediekommunikation, ta klart bilder, plugga in religion eller iallafall skriva ner det. Jag dör, ska jag jobba? Jag måste jobba? Jag kommer inte få några pengar? Jag kommer få jobba ensam på måndag och få ig på religionsprovet? Jag måste sova?
Äh, puss älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0