Four winds

Hallå där, nu har jag sett klart film på ett tag tror jag. Är helt sömnig ikroppen och har fortfarande inte duschat så det ska jag göra nu och sen ska jag höra med Frida hur vi gör ikväll. Antingen blir det hem till Linda på förfest och sen krogen eller så blir det en lugn kväll. Vi får se, just nu vill jag bara göra något, vad som helst. Vill måla om mitt rum och köpa massor av nya saker till rummet i andra färger och andra former. Vill byta ut min garderob mot en ny och köpa en polaroidkamera och tiotusen filmer innan dem slutar säljas. Det känns som att jag borde skynda mig så det ska jag göra nu men ha en fin kväll allihopa. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0