But you just don't know it

Jag har tagit circa 15 bilder av 36. Hela filmen ska vara klar imorgon. Jag orkar inte. Jag kommer få gå upp två timmar tidigare och ta kort, men då är det ju endå mörkt ute. Jag hatar att det är mörkt nu. Mamma har köpt fel glass och nu är jag sur. Jag vet inte om det är för att jag har sovit lite eller ätit lite eller om det är för att jag är en surfitta. Men jag har varit sur på allting idag. Sen fick jag någon attack och började grina när jag kokade makaroner, men det varade bara i några sekunder. Sen kände jag gick otroligt patetisk. Nu har jag sett senaste gossip girl och the hills. Igår såg vi klart sex and the city och det är lite jobbigt nu. Jag har iallafall kommit på att jag ska sy en klänning, en jätte fin. Dessutom är mitt hemmagjorda linne snart klart och jag ska sy om två stycken klänningar och en kjol. Stina kommer ha fina kläder nu. Och om en vecka imorgon bär det av till London för att handla snygga grejer, träffa bror och umgås med kusin. Men nu känner jag mig mest sur och trött och har ont i magen. Och så mår jag lite illa. Är det mina hormoner som spökar? Har jag fått vinterkräksjukan? Är jag med barn? Har jag en tumör i magen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0