Meet the monsters

Hej.
Inget utropstecken efter Hej som ni märkte, jag är arg och inte på humör.
Igår var vi hos Fia, åt mat och hade det trevligt. Blev dock lite för mycket av det goda, jag dansade på bordet, var otrevlig och skrek på okända människor och jag orkar inte tänka på det mer.
Lyckades dricka upp en halv flaska tequila och litervis av cider. Inte konstigt att jag somnade i Fias säng. Vaknade av något mindre trevligt som jag inte tänker skriva här för det blir för jobbigt för mig. Jävla idioter som finns alltså, alla var engagerade och sprang runt och letade efter den idioten och skulle döda honom. Jag kunde ha dödat honom just då. Jag var nära på att döda vem som helst.
Jag gick omkring och snyftade för mig själv och alla tyckte synd om mig. Jag var överdrivet full och min mobil var borta.
På något jävla sätt kom jag och Frida hem iallafall runt klockan 3. Somnade direkt och vaknade klockan ett idag. Vi gjorde världens godaste frukost innan hon åkte hem. Jag åt glass, chips och vindruvor medans jag såg Harry Potter, första filmen. Livet kändes ganska bra och man inte tänkte på grejen som hände igår.
Sedan mötte jag mina vänner på Maestro och åt en sallad. De glömde bort mig så jag fick en gratis cola.
Sist åkte jag, Frida och Fia hem till Frida. Såg Crazy beautiful, hoppade studsmatta och tittade på stjärnorna.

Jag och Antonia bestämde iallafall att vi ska slå den idioten om jag ser honom igen. Och nej jag ska inte anmäla osv. Men är så jävla arg.
Gör mig glad med sms?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0