Luften bor i mina steg

Allt jag tänker är: Vad har jag att förlora? Vad har jag att förlora? Vad har jag att förlora?
Men när jag står där och mina knän bara viker sig kan jag inte tänka på annat än att du är för bra för att vara sann. & jag klarar inte av att se dig för det gör så ont i mig. Även om du inte har fått någon chans att visa mig så är jag rädd för att ge dig chansen nu. Om jag håller dig på avstånd kan jag gå sönder istället. Jag drömde ju att det inte var så här, det var som det ska vara egentligen. Och du såg ju men du sa inget och inte jag heller. Jag såg inte ens, jag klarar inte din blick, allt blir för intensivt och pulsarna slår 500 slag i minuten. Varför gör du inget? Varför säger jag inget? Varför är det inte som det ska vara? Varför är jag så dum i huvudet?
Jag vill bara springa till världens jävla ände och så kan jag dö sen.


Kommentarer
Postat av: f

våga-prata-kurs

2008-05-25 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0