I´m your country

Hej!
Klockan är halv 12 och jag ska sova snart.
Dagen har varit så där otroligt fin som en dag i maj ska vara. Speciellt eftersom att det är 6 maj och Petra fyller år.
Hade två lektioner i skolan. Den första lektionen gick ut på att rita en serie i grupper och sedan fika för att säga hejdå till en lärarstuderande. Sedan mat. Historia sen men Ulla djslkfhesouirhf. Hon har fått för sig att alla i klassen ska läsa en varsin bok som har med Andra världskriget  att göra. Och sedan redovisa muntigt inför klassen. Nästa vecka. Vi har alltså två lektioner på oss. (HALLÅÅ!?!? VI HAR 5 NATURKUNSKAPSRAPPORTER, EN GEOGRAFI REDOVISNING, EN HELT GYMPA PASS ATT GÖRA KLART, MATTE NATIONELLA OCH NATURKUNSKAPS KOMPLITERING!!!) JAg orkar inte tänka på en muntlig redovisning. Uääääh
Iallafall efter skolan följde jag med Antonia, Frida, Linda och Malin när de skulle sola. Jag satt inne i Antonias rum och fyllde i min kalender medans de andra fyra solade. Sedan gick vi tillbaka till stan, mötte Petra, Tove och Anna. Gick till Kopparhatten och satte oss. Ebba och Josse kom.
Jag köpte morotskaka och kaffe. Otroligt god morotskaka föresten. (Ska göra ett test över Falun godaste morotskaka någon dag!)
Vi satt där från halv tre till kvart i 6. Eller jag, Petra, Antonia och Anna satt kvar så länge iallafall.
Det var sol, fina människor och en födelsedag.
Kom hem runt sex, började leta efter en ny låt till aerobicsen + hitta på steg. Det gick inge bra att hitta låtar.
Snälla hjälp, en låt till "stretch-rörelser", låten ska vara ca 40-50 bpm och lugn. Jag har två låtar just nu som passar, Tomas Di Leva - Miraklet och en låt med Sugarbabes, låter det bra? NEJ

Kan inte ens prata nu, sitter på med mina bettskenor i och håller på att bleka tänderna. Steg 1 av 4.
Det ilar lite men det är inte så farligt, ska sova med dem i natt och tre nätter till.
Usch nu ska jag sova, lång dag imorgon och sedan plugga matte.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0