Down

Det handlar inte om att äta rätt eller att träna regelbundet eller att ha en god hälsa.
Det handlar om att vara lycklig, skratta och ha roligt. Annars är det ingen mening med något alls.
Just idag är jag inge vidare lycklig, har inte skrattat nåt nästan och har definitivt inte roligt.
Vaknade men världens ångest, över skolan mest då. Eftersom att jag har säkert 100 saker jag ska göra och jag har inte tid alls. Ska till resultat och kolla lite imorgon, ska ju börja jobba där. Det jobbiga är att jag egentligen inte har tid med det heller. Ångest över att redovisa den där boken, sjukt mycket ångest. Jag klarar inte av att redovisa muntligt.
Ångest för att jag äntligen hade glömt och så igår natt så kom det tillbaka. & det är ditt fel. Puss.

Ska skriva klart hela skriftliga inlämningen på aerobicsen imorgon. Less. Äckligt less.
Igår mådde jag bra, skrattade, hade roligt och allt det där. Lycklig är kanske inte det rätta ordet för lycka handlar inte om ögonblick och minuter. Lycka handlar om tillvaron och ens känslor.

Jag önskar att jag inte var Stina. Jag vet inte om jag vill vara någon annan heller men speciellt inte Stina.
Fan vad jag är jobbig. Fan vad jag hatar allt.

Kommentarer
Postat av: f

önskar att jag kunde komma & göra den muntliga redovisnngen åt dig, då ba MVG på dirren! haha, puss.

2008-05-11 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0