att dansa och slåss

Skit, borde sova nu men har dåligt samvete att jag aldrig skriver.
Inne på dag 2 av tandblekningen men tar en paus i natt, hade så mycket ilningar att jag inte kunde äta på hela dagen.
Nationellt i matte b idag, gick sådär. g blir det iallafall.
Slutade efter provet och jag var klart vid circa 11.00, det blev att åka hem till Antonia och göra iordning vårt gympa-pass. Sjukt tråkigt att göra på årets varmaste dag. Jaja, vi åkte ner på stan senare så det gör ingenting. Det var så varmt att man inte kunde sitta i solen längre än ett par minuter. Kom hem vid fyra, däckade av i soffan och sov till sju utan att vara medveten om hur länge jag sov. Iallafall fredag imorgon, ska antagligen vara hemma och det ska bli grymt skönt. På lördagen blir det middag, vin osv. hos Petra.
Har sjukt mycket i skolan som jag måste bli klar med, söndagen är iallafall fylld av rapporter osv. Kanske även något imorgon också.
Hinner inte med att skriva så mycket men lovar att jag ska ändra mig, kameran ska laddas och sommakläder ska på.
Ta hand om er, hörs imorn. <3


Kommentarer
Postat av: tove

vilket sött halsband!

2008-05-17 @ 16:42:37
URL: http://tovelitove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0