pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer en mig

imorgon är sista dagen innan lovet. och det känna faktiskt inte alls jobbigt att gå till skolan imorn (säger jag nu...)
för nu är jag av med aerobicsen och idrottsprovet, bara geografin kvar, det blir nog g på det tror jag.
nu funderar jag lite på vad jag ska göra imorgon, dagen till ära.
först måste jag hem och svara på historiefrågorna sedan funderar jag på att ta en riktigt lång promenad, sova hos någon och vara vaken hela natten eller ja, jag vet inte. något tips?

gick jäätte snabbt förbi scorett på stan idag och fick se en skymt av sko nummer två och den var ganska ljuvlig.
får nog bli den när jag har mer pengar.
vad ska jag mer köpa den här våren? (omg jag sa våren och det ligger en dm snö utanför!!)
- tyger i massor
- tygskor och ballerinas i fina glada färger
- tunna strumpbyxor i snygga mönster
- EN SVART KOFTA! (jag har bara två långa och vem kan leva utan en helt vanlig kort kofta???)
- massa sjuka accesoarer
- festivalbiljett till peace and love (+ arvika eller siesta? hjälp?)
- biljett till varmt land med mina vänner (vill)
- biljett till london (vill)

sedan ska jag inte skriva mer för jag kommer inte ens ha råd med hälften, bajs.
image284vfdfgimage285

Kommentarer
Postat av: bl0ndphliKKAH

SIIIIEEEESSSSSSSTAAAAAAA

2008-03-19 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0