hot lips

igår var det fantastiskt trevligt HELA TIDEN
så brukar det inte vara, först var vi hos tobbe, antonias pojkvän, det var väl typ petra, frida, tonia, emelie, emma, malin, elin, tobbe, ante och johan.
jag vet inte riktigt vad vi gjorde, pratade? men det var skit trevligt iallafall och sådär.
sedan tog vi en buss till stan och åkte hem till malins kompis simon.
skit fin lägenhet och de spelade massor av håkan hellström och jag dansade så jag svettades, det var diverse annan musik också men jag uppmärksammade håkan mest för att det är sällan folk dansar till håkan på fester i falun. när klockan var sisådär halv ett gick vi mot centrum och åt mat. sedan tog vi bussen hem precis lagom.

idag tror jag att det blir film och mys hemma hos therese och det ska bli skit roligt att träffa henne, det var jätte länge sedan.

så här såg jag ut när jag vaknade:


ja mitt linne var kanske lite urringat men förjävlig såg jag ut iallafall

Kommentarer
Postat av: Elin

söt du är :)

2008-03-15 @ 12:41:06
URL: http://shopaholic4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0