here there and everywhere

rubriken är tillägnad frida nyland och hennes nya blogg.

ännu en vacker dag i mars.
skoja, det ska inte bli någon sådan positiv blogg, sorry mina vänner men jag är inte positiv.
det är svinkallt ute, nåt fjuttigt snölager och inget bra väder att ha snygga kläder i.
dock lyser solen.
ska till kupolen med petra och frida, fint. men jag är som sagt pank så jag kan inte köpa något.
jag mår dåligt av att gå på stan utan att köpa något så jag kommer troligtvis hyperventilera och få lov att gå ut och kedjeröka. nu kanske någon tänker: 'men hade inte hon slutat?'
och då säger jag: JO! det har jag, jag har slutat röka som en rökare och börjat röka som vilken person som helst. jag röker när jag är ledig, endast.
och det funkar faktiskt, har funkat sedan nyår. nu ska jag gå
hejdå lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0