endless headache

hejsan
nu sitter jag här igen. har inte lagt in outfit-bilder på jätte länge. tråkigt/skönt, vet inte.
kan ta en utan bild: bulle i huvet och lugg, svarta strumpbyxor, svart kjol, t-shirt från cheap monday, kofta från zara och egenkomponerat halsband.
var som sagt på kupolen idag, sjukt jobbigt att jag hittade massor av grejer jag ville ha, speciellt på gina tricot (!!!!!!), hallå jag hittar nästan aldrig något fint där. men jag får pengar nästa vecka och då blir det handla upp varenda öre. eller nej det kan jag inte. bajssssssss
ska upp till tonia snart, vet inte vad det blir. ska hem typ 11 för jag åker till eskilstuna imorn, skönt endå.
hoppas jag kan skriva mer ikväll, har inte blivit så mycket på senaste tiden.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0