die today

jaha så var det kväll igen, måste anpassa mig i rutiner och scheman.
jag hatar att anpassa mig efter andra än mig själv, i det här fallet skolan.

har på mig stickig tröja och det är irriterande, mitt rum är stökigt igen juuuuuuuuuuu
imorgon ska jag köpa lim och plugga till matteprovet. så fint
vill verkligen verkligen verkligen göra något kul resten av veckan seriöst.
borde kanske lägga in någon bild på något jag köpte i london för kul skull, får bli imorgon.

håkans nya låt är fin föresten för er som inte har hört den alltså.
jag längtar till aprilllllllll

nu ska jag sluta skriva strunt
godnatt

hon är så fin och allt är så fint och åh
 & han är så stilig och söt och åhja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0