2 funky

jävla hm, jag tror lite av hela deras idé är att göra oss helt stimmiga och galna av vilja-ha-begär.
hela våren och sommarens klänningar är helt helt helt....... JA NI VET
jag kan inte sitta stil och jag vet att jag är otroligt konstig men det är så det är
det var som att komma över en livs lång relation när jag fick lov att ge upp hoppet om de svarta vagabondskorna.
och i sommar kommer jag gråta över att jag inte kommer få mina hm-klänningar.
eller okej, 3 st KAN jag köpa men de är inte de jag vill ha mest.
de finns endast på hm-trend och jag bajsar på alla som bor i en stad där de säljer hm-trend.
fuck you, nu ska jag typ sura



(& imorn ska jag dricka rosévin och dansa, med eller utan musik. jag vill dansa NU)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den blommönstrade längst ner till vänster är ju bara fööööööööööööööör snygg för att vara sann!

2008-03-14 @ 06:49:35
URL: http://jenniepie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0