Nice eventhough you had you period

Snart bär det av till jobbet igen, hoppas att det inte blir några förseningar idag.
Får se om man hittar på någonting ikväll, det är ju ändå sommarlov och avslutning imorgon.
Igår blev det som jag sa, nästan. Jag satt kvar här en timme ungefär sedan la jag mig och läste i någon timme. Vaknade av att jag hade sovit för länge, min kropp är ej van vid det. Sov 11 timmar och brukar sova 6-6,5 vanligtvis. Inte bra, tog ibumetin och åt tårta. + kakor och bullar.
Är relativt glad och så där idag, önskar att det var lite bättre väder bara.
Imorgon ska jag gå på 2 stundentskivor och sedan fira min egen avslutning på annat håll. Är inte säker på vart.
Har köpt en klänning på indiska som jag ska ha imorgon men funderar på om det kommer bli för kallt. Isåfall får ja ha stumpbyxor och kofta för jag tänker ha på mig klänningen i vilket fall.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska ta mig till tåget, Puss!


(bilder från diverse streetstyle sidor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0