Stjäl hon mina lyckligaste dagar

Eh. Typ flera veckor sedan?
Iallafall har jag haft anledningar.
1. Min tangentbord är helt trasigt. Eller iallafall nästan, kan ej skriva bokstäverna S, E och C. Mellanslag fungerar knappt heller. Anledningen till att det inte fungerar är att jag välte ett glas apelsinjuice över alltihopa.
2. Jag har varit en vecka i Norrland.
3. När jag har varit i Falun har jag nästan aldrig vart hemma eller haft tillgång till dator så jag har inte kunnat skriva då heller.
Men iallafall här är jag nu igen. Norrland var bra, varmt och så där. Jag gick på stan en del, var ute en hel del, åt mat hela tiden, badade klockan 5 på morgonen, bakade snyggaste cupcakesen med Lisa, gick lite på trästocksfestivalen och sov. Eller Lisa sov mest. Men det har varit roligt, synd bara att jag inte är 18 än...
Idag har jag jobbat. Har varit rätt roligt, suttit med Petra och Tobbe. Alltså vet inte riktigt vad jag ska berätta, ingenting speciellt händer just nu.
På torsdag bär det av till huvudstaden. Det blir Gröna Lund på torsdagen med Petra, fredag blir det stan och afterwork med Fridas jobbarkompisar. Resten av dagarna är oplanerade. Får lön på torsdag också vilket blir grymt skönt!!!!
Ska beställa ett par skor innan bara och buda hem en sak på tradera.
Nu ska jag ta något att äta, se slutet på en film och ta ner alla saker på min vägg. Förändringar sker inne på Stinas rum ser ni. Men iallafall, ska bättra mig på att skriva. Ska lägga in mer bilder och sånt där.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0