soft skin red lips so kissable

Hejjjjj
Tisdag, jobbat och slitigt hela dagen. Det är typ det enda jag skriver hela tiden i varje inlägg "Idag har jag jobbat och nu ska jag sova, godnatt". Typ.
Vart är coola_tjejen_90? Vart är påhittiga Stina med hennes påhitt? Vart är bruden med fetaste inläggen?
HALLÅ HÄR ÄR JAG! HÄR INUTI! MEN HALLÅÅÅÅ JAG ÄR JU HÄR INNE!
Snart mina vänner, snart kommer jag kravla ur den där tråkiga arbetsnarkomanen och skriva de roligaste, mest intressanta och inspirerande inläggen ni någonsin skådat! Bloggen kommer nästan spricka och sprida ut mängder av popcorn, rosa glitter, blommor, såpbubblor och knasiga ord.
Helt ärligt, hur roligt är det att ha sommarlov när det enda man gör är att sova och att jobba? Jag går faktiskt nästan hellre i skolan och får eftermiddagarna lediga. Fast då tjänar jag i och för sig inga pengar... Men den bästa lösningen vore typ om jag fick ett as coolt jobb i Falun där jag kunde jobba typ tre dagar i veckan. Men vilket jobb skulle det vara? Typ baka roliga kakor på ett café? Rita fula bilder som sedan kunde säljas som vykort? Designa hemsidor åt halvkassa företag? Poppa popcorn på bion? Jag menar varför inte? Jag borde typ rensa min garderob och sälja den på tradera eller på någon loppmarknad. Jag borde ta upp allt gammalt typ och sy snygga saker som jag sedan kunde sälja. Jag borde öppna ett fik på min baksida med cupcakes och morotskaka. Jag borde åka till Gävle och Göteborg. Jag borde beställa hem dem där skorna nu. Jag borde äta något och se sex and the city.


Kommentarer
Postat av: frojd

du borde inse verkligheten att inget av det där finns i falun! haha närrå, snart kommer jag hem och då blir allt myyyycket roligare! pråmis!!

2008-07-30 @ 21:28:27
URL: http://herethereandeverywhere.blogg.se/
Postat av: men gissa vem

du borde åka till göteborg & öppna ett café HALLÅÅÅÅÅÅÅ

2008-07-31 @ 18:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0