Sluta dröm om det ljuva livet

Sommarlov utan bad, sol, gräs, lugn, grill, piknik, vänner och sena kvällar.
Sommarlov med tåg resor och bussresor, telefonpratande i åtta timmar, gå upp tidigt och lägga sig direkt när man kommer inanför dörren. This is not it.
Ledig idag och sedan 2 dagar till. Fredag: Fika med Linda Lindfeldt. Mysa hemma hos mig med pjamas och filmer senare med Tonia och Petra, vilka mer vet jag inte. Men det blir så himla bra endå.
Lördag: Helt oplanerad. Skönt.
Söndag: Ska vara hela dagen med mamma. Vi ska till kupolen och handla diverse saker. Vi ska färga håret och sen ska vi på bio. Sex and the city igen. Så fint.

Jag har gått och blivit sjuk också. Onsdagen och torsdagen på jobbet snörvlade jag hela tiden och min halv skaver och rivs. Nu har jag även börjat hosta och kvida. Inte okej.
Nästa vecka jobbar jag 4 dagar. På söndagen sen åker vi till norrland och hälsar på släkt. Kommer hem och jobbar tre dagar, sedan blir det Stockholm, hälsa på Frida som bor där över sommaren. Sedan är juni typ slut, eller nej jag ska jobba några dagar innan det tar slut också.
Men nu ska jag göra mig klar och sedan ner på staden.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0