the feeling that says "fuck them, go walk alone"

det är något speciellt med måndagar.
på något sätt råkar man alltid försova sig, man hinner inte äta något, man ser ut som ett spöke och man är inte det minsta utsövd. precis så vad det idag som alla andra måndagar.
började dagen med bild vilket inte var så jobbigt. det var faktiskt väldigt trevligt.
efter det mattematik, vilket jag älskar. nej jag är inte oseriös. jag tycker verkligen om matte. det är det enda jag fattar.
naturkunskap kan dööööö. hallå vilken lärare tycker att vi ska lägga pussel hela lektionerna?
desutom är pusseln på internet så jag lovar att 95% sitter inne på bilddagboken istället.
multimedia var ovanligt tråkigt.
skridskor utomhus på idrotten. HA-HA-HA, var det någon som trodde att jag skulle vara med?
svar nej.

skulle se de där designgrejset på trean klockan 20:00 men mamma och pappa skulle se idrottsgalan jävla idioter. de kan se ettan på vilken tv som helst i huset! vi har trean på en tv och de måååååste sitta vid den tvn!!!!!!!
ilska.
istället gick jag ner i källaren på sko-jakt. fann ett par av mammas gamla bruna pumps som fick följa med upp. även ett par bruna ankelboots från förra året fick komma upp igen.

jag kan även väldigt stolt säga att jag har fått ett jobb!
eftersom att min bror flyttar till london i helgen så ska han lämna sitt jobb här i falun. de ville snabbt ha en ersättare och här satt ju jag, pank och sysslolös så därför tackade jag ja(aaaaaaaa).
ska följa med erik dit imorgon och börja jobba lite smått med honom för att se vad jag ska hålla på med.
senare imorn ska jag på taco-kväll med flickorna i klassen hemma hos ebba :)
mysigt.
 
jag ska sluta med mina jobbigt långa inlägg...
hejdå

Kommentarer
Postat av: cp

är du dum eller? du kan ju inte skriva att du har fått ett jobb utan att berätta vad det är för jobb?! jag menar, halluuuuh? puss

2008-01-15 @ 17:30:26
Postat av: hp

åh tack för din medverkan älskliz :')

ömma smek /hp

2008-01-15 @ 18:57:30
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0