skymningsbarn

hej hallå bloggen.
idag är det 2008. inte 2007.
2008 ser mycket snyggare ut och låter snyggare. tvåtusenåtta!!! tjugohundraåtta!!!! 2-0-0-8!!!!
nu ska jag sluta med det där,
igår var det en okej kväll. inte så där wohooooo-kul men liksom hahahah-kul.
vi åt middag hos antonia och gick lite senare ner till llinda. där var det singstar osv. vi spela ölspelet, åt deras efterblivna mat och så. sedan gick vi till stan. jag hittade en kamera och vi hade skiiiiiiit bråttom.
vi kom ner på stan 4 minuter i tolv och så vart det hej hej gott nytt år jaha hej jo det är bra nej men gott nytt ååååår hejjjjj nej men tjenare gott nytt år ja detsamma hur äre.......
vi vandrade genom vimmlet och hamnade igenstans. kallllllllllllllllllllllt
sedan fick vi åka buss ända hem till antonias dörr. bussen skulle igentligen åka till lasaretten men han var sneeeeeeel.
sedan åt jag och antonia och tillsist hamnade vi i sängen ca 03.00.
lame!!!!! det var nyårsafton.
vaknade och var stendöd och hade ont i halsen.
imorn ska jag åka till agnes :D:D:D::D:D har inte träffat henne på jättejätte länge

mitt hår ser ut som ett rövhål. kollade mig nyss i spegeln och tänker inte göra om det.
fy fan.
orkar inte. borde klippa lugg. måste klippa lugg innan vi börjar skolan. de är mitt nyårslöfte.
OCH att jag slutade röka idag. grattis till mig. nu är det på riktigt
och mitt sista löfte är att jag ska hitta någon som jag kan bli kär i. som är kär i mig tillbaka.
(och är snygg men det kan ja inte skriva)

nu ska jag laga någon god mat och måla ett par glasögon :)
puss och kram. gott nytt år



Kommentarer
Postat av: Agnes

vi sågs ju fan senast 14oktober!

2008-01-01 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0